Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na często zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w sklepie Lu-Go.

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Dostępność produktów znajduje się bezpośrednio na stronie każdego produktu. Widoczna tam może być orientacyjna ilość produktów, która może różnić się od faktyczny stanu. W związku z powyższym warto upewnić się czy dany produkt jest dostępny w ofercie kontaktując się z Nami telefonicznie.

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres e-mail podany w zamówieniu będziemy wysyłać aktualne stany realizacji zamówienia. Aby poznać szczegóły możesz również skontaktować się z Nami telefonicznie.

 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Szczegóły odnośnie czasu dostawy zamówienia znajdują się na stronie: Czas i realizacja zamówień

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Jakie występują formy i koszty dostawy?

Sprawdź wszystkie formy i koszty dostawy na stronie: Koszty dostawy

Dokładne koszty dostawy zobaczysz dodając interesujące Cię produkty i ich ilości do koszyka.

 

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

- przelew na konto bankowe,

- płatność za pobraniem,

- płatność online (przelew on-line przez system przelewy24).

Szczegóły na temat form płatności dostępne są na stronie: Formy płatności

  

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Adres Naszego sklepu to: ul. Dojazd 19 , 62-064 Plewiska, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Aby odebrać zamówienie osobiście musisz wcześniej skontaktować się z Nami telefonicznie i zapytać o taką możliwość.

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Prowadzimy w pełni legalną działalność z wpisem do CEIDG. W związku z powyższym otrzymasz fakturę VAT bądź paragon do zamówienia. Twoja faktura zostanie wysłana na podany w zamówieniu adres e-mail.

 

 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Każdy produkt dostępny w Naszym sklepie posiada gwarancję producenta, chyba że opis produktu mówi inaczej. Jeżeli nie ma informacji na temat gwarancji w opisie to oznacza to, że dany produkt posiada taką gwarancję. Wszystkie produkty dostępne w ofercie Perfumy Świata są w pełni wartościowe i oryginalne.

 

 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.