Kosmetyki FM GROUP

Marka FM World (wcześniej FM Group) powstała, aby odpowiedzieć na zapotrzebowania klientów na wysokiej jakości produkty: perfumy, kosmetyki do pielęgnacji i makijażu, kawy, herbaty i środki czystości. Firma FM Group doskonale rozumie potrzebę dogłębnej pielęgnacji ciała i oferuje niezwykłe produkty, które nie tylko pielęgnują, ale również odżywiają i regenerują. Higiena i pielęgnacja są kluczowym elementem naszego codziennego życia,dlatego bogata i zróżnicowana oferta kosmetyków do pielęgnacji ciała pomoże w walce z wszystkimi uciążliwymi problemami, które mogą doskwierać naszej skórze, włosom czy paznokciom. Specjalnie wyselekcjonowane naturalne składniki w połączeniu z latami badań i najnowocześniejszą technologią sprawiają, że mamy dostęp do produktów wysokiej jakości dostosowanych do indywidualnych potrzeb każdej osoby.

Pielęgnacja ciała FM Group

Wśród zróżnicowanej kolekcji kosmetyków do pielęgnacji FM Group znaleźć można wiele kolekcji, które opierają się o jeden lub więcej wyjątkowych składników pochodzenia naturalnego. Dostępnych kolekcji jest bardzo wiele i z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Triumph of Orchids, Gold Regenesis, Caviar Revival i Hello Honey to jedynie kilka z nich. Dla przykładu zestaw Aloe Vera opiera się o kojący i regenerujący wyciąg z aloesu, z kolei kolekcja Beta Glucan Active bazuje na innowacyjnym składniku - beta glukanie pozyskiwanym z owsa, a kosmetyki z serii Silver impulse opierają swoje odmładzające i ochronne działanie o drobinki czystego srebra. Ponadto w szerokiej ofercie marki FM Group dostępne są również kosmetyki perfumowane, które oprócz właściwości pielęgnacyjnych zostały wzbogacone o cudowne zapachy wybranych perfum z kolekcji PURE i doskonale się z nimi komponują. Kosmetyki FM Group pomagają przywrócić skórze twarzy i ciała witalność, zdrowy i promienny wygląd, jędrność i młodość. Zapewniają jej kompleksową pielęgnację, która nie ogranicza się jedynie do nawilżenia cery - dogłębnie ją również odżywiają i chronią przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych.